fredag 28 augusti 2009

Mest otur i världen

Har lite bråttom då vi snart ska iväg så här kommer en sammanfattning av gårdagen.

Palace Station - Frukost på deras buffé och lite gratis slotspel efter att vi signat upp oss i deras rewardclub.

Ceasars - Spel i deras 160 dollars turre. Jörgen åker innan pausen. Anders och Pekka strax efter och jag i slutet av 4:e perioden då jag pushar med 10 10 och får syn av AK. A på rivern.

Sahara - Då vi alla åkte så snabbt på Ceasars drog vi till Sahara för att spela deras turre kl 23. Började bra och jag kunde dubbla upp mig samt slå ut en annan med AA. De andra hade Q 4 och 67!!!!! Dubblade också upp mig med AQ mot KQ när floppen kom QQ7. Alla 4 lyckades ta sig till finalbordet och där plockar jag upp A 10hh i en av de första händerna. Då blindsen är så höga ställer jag efter att en har limpat. En snubbe efter mig ställer också och limparen lägger sig. Han visar KJhh. Flop J xx. Turn K. River x och han tar halva min stack. 2 händer senare hittar jag 33 och ställer igen. BB synar med K 4. Flop Q 9 6. Turn Q. River 6 och jag är ute på 10 plats. Jörgen åker som 9:a när han blir utklonkad på rivern. Anders tar sista pengaplats (6) och pekka får vara med och dela potten när de är 4 pers kvar och kunde hämta ut 560 dollar.

Just nu är jag grymt osugen på poker. Har liksom tröttnat på att hela tiden bli utdragen. Har inte bestämt mig men det kan bli så att jag hoppar över pokern helt idag eller kanske bara kör lite CG. Får se hur man känner sig efter lite käk.

Inga kommentarer: