söndag 27 juni 2010

Ceasars och Nugget

Skrev precis ett långt jäkla inlägg där jag beskrev i detalj vad som hänt de 2 senaste dagarn. Precis när jag ska publicera försvinner dock allt så nu är jag skapligt på tilt. För bli en snabbsammanfattning istället.

Igår Ceasars Double Deepstack Turbo med 30000 marker och 20 min perioder. Överlever fram till nivå 1500/3000 Ante 400 då jag får mina KK utdragna av A9. Avslutade dagen med lite shopping på Walmart.

Idag Golden Nugget 135 dollars turre med 12000 i startstack och 40 min perioder.
Överlever till nivå 75/150 då mitt floppade top-set blir utdraget av 89 som får stege. De andra är kvar och spelar men jag orkade inte vänta så jag drog tillbaka till hotellet. Förhoppningsvis får jag vänta länge så det blir mycket sug.

Benny är på Rio idag och spelar WSOP event. Det kostade 1000 dollar och de fick 3000 i startstack. Han ringde i första paus och då hade han tappat ner till 1700. Hoppas det vänder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv i word eller wordpad! Dina fans komemr gråta annars :) se till vinn ngn turn nu.

Har du sett serien The IT crowd? Guldserie om IT-support

blomster