fredag 18 april 2008

Sista dagen med gänget

Då var sista dagen på Eskilstuna Kommun avklarad. Allt känns bara konstigt. Har man jobbat på ett ställe i 6 år så känns det i hjärtat när man ska säga adjö. De man jobbar med blir ju som en extrafamilj. Risken är att man aldrig träffar vissa av jobbarkompisarna igen men jag ska göra mitt bästa för att undvika detta. Dock lättare sagt en gjort. Då jag bor och jobbar i Västerås kommer inte resor till Eskilstuna bli så vanliga. Får därför försöka ta mig över när jag har semester eller något liknande. Vilket fall som helst så kommer jag sakna mina närmaste jobbarkompisar grymt mycket. Hoppas verkligen att vi träffas igen.

Nu kan jag i alla fall börjar koncentrera mig helt på Vegasresan. Bara 2 dagar kvar!!!! Skönt att jag har en späckad helg så jag inte hinnar få så mycket resfeber. Iofs känns det inte lika pirrigt den här gången. Förra gången var mycket värre. Nu vet man liksom vad som väntar en.
Tycker dock att det ska bli lite spännande med hotellet som vi ska bo på. Det är ett grymt stort hotell som man förmodligen kan gå vilse i.

Här är lite fakta om hotellet:

Öppningsdatum: 18 oktober 1968
Tema: Circus
Ägare: MGM Mirage
Antal rum: 3774
Total spelarea: 9,392.19 m²
Har nöjesfält och circus inne på hotellet.

Inga kommentarer: