lördag 21 juli 2007

SURT

Dags att ta sin i 100 000 Guarantee turneringen på Mansion Lördag kväll och bestämde mig för att köra några sateliter. Det blev 2 st $20 med följande resultat:

Sat1: Får 10 10 på BB och alla lägger sig fram till SB som dubblar blindsen. Jag går all in och han synar och visar upp 88. Floppen: 88x. Gonatt!

Sat2: Har 45ss på BB och några limpar in och jag checkar. Floppen kommer 8s 4h 2s. Dvs mellanpar och färgdrag. Jag bettar halvpott och får 1 syn. Turn 10s. Då bettar han ut 1000 i potten. Jag fick färgen men vafan har han? Kan inte vika detta och går all-in och får blixtsyn. Han visar upp K9ss. River As och bye bye. Det tråkiga i detta var dessutom att jag ledde ett tag när det var 5 pers kvar och jag åkte även som nr 5.

Lite på Tilt just nu så jag lägger ner för idag och tar nya tag imorgon.

Inga kommentarer: