fredag 21 september 2007

Dag 4 - preview

Idag har det äntligen lossnat lite. Spelade 2 turneringar. Först på Stratosphere där inköpet gick på 60 dollar. 35 spelare och 4 priser. Jag lyckades ta mig in på en 4:e plats och vann 99 dollar.
Egentligen var 4:e priset 119 men vi gjorde en deal att 5:e pris tageren fick 20 dollar från de 4 pengaplatserna. Dealen gjordes när det var 6 spelare kvar och jag var ganska shortstacked.

Direkt när jag åkte ur turneringen vid 23:30 tiden drog jag tillbaka till vårt hotell Sahara för 11pm turneringen och kunde köpa in mig i slutet av period 3 (de tillåter att platser fylls upp när någon åker ut fram till första pausen). Turneringen kostade som vanligt 42 dollar med en 20 dollar rebuy. Dagens turnering hade 96 spelare och 10 priser. Denna gång lyckades jag ta en 5:e plats och kunde casha ut 250 dollar.

Nu är klockan 05:00 här och jag är trött som fan. Mer detaljerad info om dagen kommer därför imorgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis som f*n. Najs o dra in lite $$. Nu håller vi alla tummar för första tunerings vinsten också.
Ätit nån Baconator på wendys o druckit nå Mountain Dew ?

TurboT sa...

Tackar! Var faktiskt på Wendys idag men jag valde en trippelburgare istället. Nicke drog dock både en trippel och en baconator. Min mage sa stopp efter den första. Mountain dew köpte jag ett 12pack av redan första dan som jag har på hotellrummet. Grymt gott.

Anonym sa...

Wendys är det bästa, men ni måste pröva rallys.. kommer inte ihåg va den hette men va iaf rostbiff skivor med ett tjockt lager cheddar ost på.. MMM riktigt fint :D