onsdag 20 juni 2012

Vegas! Here we go again!

Ja, då var det dags igen. Denna gång blev det snabba ryck och vi åker nu på midsommarafton och kommer vara i Vegas i 15 dagar. De som åker denna gång är jag och Pekka Karvonen (P1) och vi ska som vanligt bo på Stratosphere. Vi hade funderingar på att bo på Vdara då jag lyckades hitta en välidigt billig resa men då det var omöjligt att få 2 sängar i sviten så tänkte vi om. Visst jag gillar att gosa men kanske inte med en skallig finne ;-) På Stratosphere så får vi en varsin säng och vi vet vad det är vi betalar för. Dessutom så har de en låg Resort Fee och tillgång till gym så allt känns jättebra.

Flygresan blir med British Airways precis som vanligt. Grymt skönt att åka via London och sedan direkt till Vegas. Då slipper man ju ytterligare en lång flygning när man väl har kommit till Staterna. Dessutom får man åka från Sverige mitt på dan och slipper gå upp mitt i natten får att hinna till flygplatsen i tid.

Min plan är att blogga dagligen under tiden vi är i Vegas och förhoppningsvis är ni många som vill följa våra öden. Återkommer när vi väl är på plats.

2 kommentarer:

Henry sa...

lycka till, kan du säga till Pekka att han behöver lämna pers. och pass nr till martin.

Anonym sa...

marielarssonbark@hotmail.com är min mail ge den till pekka mvh martin