torsdag 28 juni 2012

Snorigt i värmen.

Jaha, nu var det min tur. Verkar som jag har tagit över Pekkas förkylning. Ligger just nu på rummet medans Pekka och Häggan är nere och spelar turren här på Stratosphere. Jag orkade bara inte. Tidigare idag spelade vi en 160 dollars turre på Binions och det var som en mardröm. Huvudet bankade, näsan rann, febern började kicka in och dessutom var mitt kortsnitt kallare än en natt på Nordpolen. Spelade i 6 timmar och jag åkte tillslut med min näst bästa hand för dagen 77. Jag trebettade all-in och fick syn av A 10 off. Både flop och turn gav ett ess och jag var ute på plats 16.

Gårdagen var ungefär lika illa. Vi spelade en 200 dollars turre på Venetian och där överlevde jag i ca 4 timmar. Åkte tillslut på plats 50 av 170 när jag short som fan ställde med 23 off när jag var först in och fick syn av 10 10. Kortsnittet i denna turre var något bättre än idag men inte särskilt mycket. Fick i alla fall en QQ och KQ 2 gånger.

Orkar tyvärr inte skriva så mycket nu men förhoppningsvis frisknar jag till inom ett par dagar så att jag kan ge lite mer detaljrika inlägg.

2 kommentarer:

Musse sa...

Skönt med en tidig cash iaf så du kan kosta på dig några missar utan att känna press. Ett par gröningar och ett dygn i bingen så är du tillbaka på banan igen och kan casha. Vi saknar P1:s blogg btw, han får snart byta rubrik från "P1 bloggar" till "P1 bloggar inte" ;)

Jörgen sa...

Håller med Musse. Hela världen väntar på att läsa bloggen av P1. Hur länge ska vi vänta ?