torsdag 15 maj 2014

Dags igen. Vegas för 8:e året i rad.

Som jag har längtat. Har inte varit i Vegas sedan i januari 2013 men nu är det dags igen. Den 10 juni drar jag, Benny, Henke och Pekka till Vegas för en 24 dagars vistelse. Kommer bli mycket poker, shopping och golf.

Även denna gång flyger vi med British Airways via London och vi kommer bo på Stratosphere som vanligt. Det som är extra roligt denna gång är att vi får med oss en ny kille som dessutom spelar golf. Har ju varit i Vegas 7 ggr redan och har fortfarande inte spelat golf på plats. Fram tills nu har jag inte rest med någon golfare och det är ju inte så där jättespännande att spela själv. Vegas har ju hur många grymma golfbanor som helst så jag ser verkligen fram emot att ge mig ut och svinga. Detta trots den 45 gradiga värmen :-)

Kommer försöka blogga lite då och då under resan men primärt kommer jag koncentrera mig på statusuppdateringar på Facebook. Kan även bli så att jag twittrar en del.

Inga kommentarer: